Autoteknolog EASJ Haslev
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email


Falck sikkerhed

2 deltagere

Go down

Falck sikkerhed Empty Falck sikkerhed

Indlæg af Rix Ons Nov 07, 2012 10:48 pm

Vi tænker at skaffe auto-førstehjælpspakke via Falck, gerne via sponsorat, Taher er sat på sagen pt.

Tænker at vi skal undersøge muligheden for at få noget kursus omkring autoulykker i motorsport så vi alle ved hvad vi skal gøre hvis nu ulykken skulle ske. Og det gør det måske også lettere at få dem til at sponsere.

Rix
Admin
Admin

Antal indlæg : 148
Join date : 13/09/12
Age : 38
Geografisk sted : Næstved

https://autotekhaslev.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Falck sikkerhed Empty Sv: Falck sikkerhed

Indlæg af Rix Ons Nov 07, 2012 10:48 pm

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Rix
Admin
Admin

Antal indlæg : 148
Join date : 13/09/12
Age : 38
Geografisk sted : Næstved

https://autotekhaslev.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Falck sikkerhed Empty Sv: Falck sikkerhed

Indlæg af Kevin Bidstrup Ons Nov 07, 2012 11:34 pm

Slagelse autosport har haft afholdt et "kursus" rettet imod uheld med biler / motorsport.
De havde fået en akut bil fører til at afholde det, og han gjorde det pisse godt.
"Kurset", i anførselstegn fordi det ikke kan gi et bevis, lagde vægt på hvilke skader der typisk opstår ved færdselsuheld, og hvad man skal kigge efter, samt praktisk øvelse i at stabilisere en nakke skade og hvad der skal ske, samt at prøve at blive lagt i et splineboard.
Jeg kan kraftigt anbefale det, og arbejder faktisk pt på at få min klubs officials igennem et lign. kursus.
Så vidt jeg husker var det Tanja Foss fra Slagelse autosport der stod for det, og jeg er sikker på at hun gerne vil være behjælpelig med info omkring arrangementet, kunne evt også være at arrangere et mere i samarbejde med hende, det er ikke et emne man kan få opfrisket for tit Wink

Kevin Bidstrup
Aktiv
Aktiv

Antal indlæg : 62
Join date : 13/09/12

Tilbage til toppen Go down

Falck sikkerhed Empty Sv: Falck sikkerhed

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum