Log ind
Lexan plader
4 deltagere
Side 1 af 1
Lexan plader
Fandt den her side: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
For en plade der er 3050*2050 er prisen 4100.-
Tænker om der er en af jer seks marketinger der evt. gider ringe til dem og høre om noget sponsorat eller rabat.
Tænker begge grupper skal bruge det istedet for de tunge glas ruder
For en plade der er 3050*2050 er prisen 4100.-
Tænker om der er en af jer seks marketinger der evt. gider ringe til dem og høre om noget sponsorat eller rabat.
Tænker begge grupper skal bruge det istedet for de tunge glas ruder
Sv: Lexan plader
tror 6 kvm er lige i overkanten er det ik? det er jo kun sideruderne vi må lave..
Kevin Bidstrup- Aktiv
- Antal indlæg : 62
Join date : 13/09/12
Sv: Lexan plader
kunne da ellers være fedt nok lige at varmestrække et par fronklapper
Kevin Bidstrup- Aktiv
- Antal indlæg : 62
Join date : 13/09/12
Sv: Lexan plader
Polycarbonat klar 3 mm
3050x2050 mm - 2.812,00 DKK
3050x2050 mm - 2.812,00 DKK
Jannik Gerdt- Bruger
- Antal indlæg : 21
Join date : 13/09/12
Age : 34
Sv: Lexan plader
Hvor meget vægt sparer vi ved at udskifte max 4 ruder til lexan?
Kan det virkelig svare sig i forhold til tid, økonomi mm?
Kan det virkelig svare sig i forhold til tid, økonomi mm?
Emil Pind- Bruger
- Antal indlæg : 27
Join date : 13/09/12
Sv: Lexan plader
Jeg prøver stadig at komme i tanke om hvad forskellen var på min panda, fucking alzheimer men % mæssigt er det en KÆMPE forskel, og ruderne er desværre et af de steder hvor der ikke er nogle smutveje til vægttab.
Så kan man så diskutere at sikkerheden er højere pga det er splintfrit, men måske lidt omsonst i vores tilfælde. MEN det burde da være muligt at finde vægtfylden på lexan, måle ruderne op og regne ud hvad de kommer til at veje i lexan, og så veje de "rigtige" ruder og sammenligne. så er vi også klogere på hvad det nøjagtig koster at lave.
Rent teknisk kan mand også lave de bagerste ruder med nogle lufthuller i for bedre indeklima i bilen uden at forbryde sig på reglementet om fuldt oprullede ruder
Så kan man så diskutere at sikkerheden er højere pga det er splintfrit, men måske lidt omsonst i vores tilfælde. MEN det burde da være muligt at finde vægtfylden på lexan, måle ruderne op og regne ud hvad de kommer til at veje i lexan, og så veje de "rigtige" ruder og sammenligne. så er vi også klogere på hvad det nøjagtig koster at lave.
Rent teknisk kan mand også lave de bagerste ruder med nogle lufthuller i for bedre indeklima i bilen uden at forbryde sig på reglementet om fuldt oprullede ruder
Kevin Bidstrup- Aktiv
- Antal indlæg : 62
Join date : 13/09/12
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum